Friday, 12 June 2009

CHOCLATE CHIPS COFFEE BUN...lagik

Hari ni pagi-pagi lagi dah suruh cik BM tu bekerja.....semalam buat roti ni sempat rasa sesuap je...pas tu licin...
Hari ni lebihkan sikit nescafee...mmm lagi sedap
Wan buat sebiji besar...macam roti bantal lak bentuknya

4 comments:

linda said...

wah...dah ada BM eh..tunjuk cket nk tengok BM tuh k. wan....

WAN said...

dari dulu lagi dah ada...cumanya cik BM tu dah lama berehat....buat tart ke karipap pun uli ngan BM

kak ina kl said...

salam cik wan..ada bm boleh lah relax..yang tak ada bm ni...
faham-faham ajelah..

aisyah,cikwan,pert said...

salam kenal kak wan..saya masuk dr blog kak zaliana..samer lak kita terai choc chip coffee bun tu ye..