Friday, 20 November 2009

CUCUR UDANG ADABI


Masa balik Msia hari tu mmg beli byk cucur adabi ni.....bila nak cepat dan malas ni le juadah kami, mesti nak kena goreng kecik2 nnt kalau besar anak tak makan
Pernah wan cuba buat besar sebiji..tergolek tinggal dlm pinggan tu tak de sape usik.

5 comments:

E-na said...

bila wat kecik2 kiut miut bdk sukalah kan...kita yg nk meggoreng ni kena sabar la plak kan...

geraugebang said...

he he he. waktu sejuk, salji sedap makan ni ek. ceh, gerau ni, cam la pernah rasa salji. musim hujan kat sini kira musim salji la. he he he

Dari Hati said...

ha ha ha..gerau.. kira sekarang ni ala ala musim winter la kat malaysia kan..

hujan memanjang je..

pekena ubi kayu rebus cicah sambal ikan kering...nyaman gilak..

kak dah,
bila lagi nak balik m`sia?

kurniawan.q said...

jadi laper

joko susilo said...

hello! warm greeting ^^!
you have a nice blog 0_0

by the way,
if you need to find Linux Font, you can go to our website.

best regards;